zondag 13 juli 2008

toekomst

Ik heb er een paar dagen over gedacht, hoe ik mijn blog zal gaan indelen. Met alle ervaren stempelaars in de omgeving is dat best moeilijk. Tot gisteren had ik eigenlijk geen goed idee, behalve dan mijn werk te showen... maar ik heb wat anders bedacht, hetgeen ik kan combineren met met werk en waarbij er toch iets nuttigs komt te staan. Besloten is om van de blog een project te maken. Elke maand ga ik er een techniek op plaatsen, voorzien van een werkstukje gemaakt met deze techniek, Ik ga natuurlijk beginnen met de basis. Ik hoop dat jullie dit leuk gaan vinden... Blog is nog vrij nieuw voor mij, dus geef me tijd om dingen te ontdekken...

future
I've been thinking what to do with my blog. I've seen so many blogs of more experience stampers, that I found it hard to think of something good. Untill yesterday I actually had no idea what to do, except putting my own work on this. But I've decided to make a project of my blog. Every month I place a technique on my blog, with a little card or atc as a picture for the result. I'm going to start with the basics. Hope you'll like it...

Making my own blog is new for me, so please bear with me and give me a change to figure out some things along the way.

1 opmerking:

Creative Chaos zei

Hey San , ik ben hardstikke beniewd naar je eerste techniek !!!
BTW , ik heb de sprong in het diepe gewaagd en heb ook een blog :-)