zondag 5 oktober 2008

I'm back

Hi,
Thanks for stopping by at my blog... I've been quite for a while, but I'm back again... After a week spending time at the coast of the province Zeeland (the Netherlands), I'm back home. And it was time to do something I was planning to do for a while now....

It was october 4th, world animalday... no vacations planned, so time to give an animal a new home and find rabbit Denny a new friend.

Of course I could not decide, so I got two new animals. And as I do with new arrivals, I made a little announcement card.


2 opmerkingen:

Jacqueline zei

Hee Sandra
bedankt voor je blog berichtje. Wat een mooie blogsite heb jij zeg. Hoe gaat het met de 2 nieuwe konijntjes? Ze zien er heel erg lief uit. en een leuk idee om een kaartje te maken speciaal voor ze. hoe heten ze? dat kon ik niet helemaal lezen.
Lieve groetjes Jacqueline

Sandra (the netherlands) zei

Mijn nieuwe aanwinsten heten Pietertje (bruin) en Pluis (wit). Mijn petekindje Damien heeft de namen gegeven.
Beide aanwinsten waren vrij jong toen ik ze kocht, volgens mij zelfs iets te jong.... maar het gaat goed met ze. Vooral Pluis groeit als kool.